Véletlenül találtam rá erre az oldalra: www.ohloh.net/languages/compare

Azt hiszem tartalmazza a legtöbb nyelvet, amit valaha is használtak. Készítettem egy összehasonlítást a köv. nyelvekre:

  • C/C++
  • Java
  • C#
  • Ada
  • Assembly
  • PHP
  • Ruby

és kaptam egy nagyon elszomorító grafikont

Elnézést a lustaságomért, Firefox Grabemall plugin-t használtam, elég késő van ahhoz, hogy screenshot-t vagdossak. Próbáltam Ubiquity-vel (convert) is, de hasonló volt az eredmény.

Mint látható, a Java torony magasan vezet bármely nyelv előtt.

Miért? Ez egy jó kérdés. Erről elég sokáig beszélgettünk Winnie-vel pénteken, végülis arra jutottunk, hogy a platform függetlenség viszi a díjat.

Remélem eljön az idő, amikor feltámad a C++.

A bejegyzés trackback címe:

https://devfuck.blog.hu/api/trackback/id/tr64956642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása